9 Ekim 2012 Salı

Kaşarlı sucuklu tava böreği



Nefis, yumuşacık ve çok pratik bir börek.



Yufka
Kaşar peynir (rendelenmiş)
Sucuk (ufak ufak doğranmış)
2 su bardağı süt
3 parmak sıvıyağ

Süt ve sıvıyağı derin bir kasede karıştırdım. Tavanın içine çok sıvıyağ döküp yaydım. Üstüne, kenarları dışarıda kalacak şekilde yufkayı yaydım. Hazırladığım süt ve sıvıyağ karışımından biraz üstüne gezdirdim. İçinde kalacak kadar bir kat daha yufka serip yine karışımla ıslattım. Bir kat daha serip üstünü sos ile ıslattım ve kaşar rendesini yaydım, sucukları serpiştirdim. Üstüne tekrar yufka serdim ve ıslattım. Bir kez daha aynı işlemi tekrarladıktan sonra kenarda kalan yufkaları içeri toplayıp yine sosla ıslattım. 15-20 dakika beklettim ve altlı üstlü kızarttım.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...