11 Mart 2019 Pazartesi

Coleslaw



Bu salataya bayılıyorum. KFC'nın meşhur, harika salatası. Yapması kolay, tadı müthiş. En alttaki fotoğraf ilk denemelerimden. O fotoğrafı da koydum çünkü o zaman yaparken lahanaları kesme tahtasında doğramıştım. Havucu da rendelemiştim. Şimdi ise hepsini rondoda hallediyorum. Hem daha kolay oluyor hem de lezzetler daha iyi birbirine geçiyor. Gelelim yaplışına..





1 tane küçük boy beyaz lahana 
3 tane havuç
1 küçük kuru soğan
7 tepeleme yemek kaşığı mayonez
1,5 yemek kaşığı sirke
1.5 yemek kaşığı toz şeker
2 tatlı kaşığı tuz
1 tane limonun suyu


Lahanayı ve soğanı rondodan geçirin. Havucu da,  rondonun rende bıçağı takılıyken, yani önce rende gözünde sonrada alttaki bıçaklar yardımıyla doğrayın. Eğer rondo kullanmayacaksanız lahanayı ve soğanı ince ince doğrayın. Havuçları da rendeleyin.
Mayonez, sirke, limon suyu ve toz şekeri ve tuzu bir kasede karıştırıp lahanaların üzerine gezdirin. Hepsini iyice karıştırın.
Afiyet olsun….



Bu da kesme tahtasında doğradığım hali.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...