3 Mayıs 2012 Perşembe

Püreli börek ve güzel ödülümüz



Yumuşacık, enfes bir börek.


4-5 tane yufka
4-5 tane haşlanmış patates
½ su bardağı rendelenmiş kaşar
2 yemek kaşığı tereyağ
2-3 yemek kaşığı sıvıyağ
½ çay bardağı süt
Tuz

Islatmak için:
Süt ve sıvıyağ karışımı

Ilık patatesleri, patates ezici ile ezip tuz, süt, tereyağ ve sıvıyağı ekleyip iyice karıştırdım. En son kaşar peyniri ekledim ve karıştırdım.
Yufkalardan birini tepsiye serip süt ve sıvıyağ karışımından kaşıkla döküp ıslattım. Üstüne yarım yufka daha koyup yine sütlü karışımla ıslattım. 2 kat daha aynı işlemi yaptıktan sonra iç harcı koyup diğer yufkalar için de aynı işlemi yapıp en altta kalan yufkayı, en üstte kapatarak kalan sütlü karışımla ıslattım.  Bir gece buzdolabında beklettikten sonra ısınmış fırında, 180°C de  altı üstü kızarana kadar pişirdim.







Ve sevgili Ayşe'ciğim (bir kase lezzet) bizi bu güzel ödüle layık görmüş. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Beni çok mutlu ettin canım. Yüreğine sağlık olsun. Kucak dolusu sevgiler.


Ödülün kurallarından biri de kendi hakkında 7 gerçek yazmak.
İşte gerçeklerimden bazıları :)



1-      Arkadaşlarımla ve sevdiklerimle vakit geçirmek beni çok mutlu eder.
2-      Çok karamsarımdır.
3-      Çok duygusalımdır.
4-      Hiç kin tutamam.
5-      Yüzmeyi ve suyu çok severim.
6-      Korku ve fantastik filmleri seyretmeyi çok severim
7-      Yeni tatlar denemeye bayılırım.

Ben de bu güzel ödülü bütün sevgili arkadaşlarıma gönderiyorum. Ayşe'ciğim tekrar teşekkürler canım. Herkese
sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...