19 Nisan 2012 Perşembe

Zeytinyağlı kereviz




Çocukken ağzıma sürmezdim. Hatta kokusundan hiç hoşlanmazdım. Ama şimdi yok yemeğiydi, yok salatasıydı bayıla bayıla yiyorum. Hele teyzoşumdan portakallısını öğrendiğim zamandan beri daha da çok seviyorum. Kış iyice gidip yaz tamamen gelmeden, pazarlarda hala bulunuyorken yayınlamak istedim.


4-5 tane kereviz
1 tane patates
1 tane havuç
1 tane soğan
Sıvıyağ
1 portakal suyu
Tuz
1 yemek kaşığı toz şeker

Soğanı ince ince doğrayıp sıvıyağda kavurun. Küp küp doğranmış havuç ve patatesleri biraz soğanlarla birlikte soteleyin. Kerevizleri yıkayıp soyduktan sonra enine 2’ye bölün. Onları da tencereye koyup portakal suyunu ilave edin. Biraz da su koyup kısık ateşte pişirin. Biraz piştikten sonra tuz ve şekerini ilave edin. 
Afiyet bal şeker olsun.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...