26 Mayıs 2011 Perşembe

Krem şantili kurabiye ve mim


Bu kolay ve lezzetleri kurabiyeleri epey önce yapmama rağmen ancak yayınlayabildim. Hem malzemesi az hem lezzetli. Birçok arkadaşımın blogunda gördüm sonra. Ben tarifimi sevgili Zerrin'in sitesinden(hayatın tatları) almıştım.



1 paket krem şanti (2’li paketlerden biri)
1 su bardağı sıvı yağ
Yaklaşık 3 su bardağı un
1 paket vanilya
Üstü için pudra şekeri

Kremşanti ve sıvıyağı mikserde çırptım (çatalla bile çırpılsa olur bence). Unu azar azar ekledim. Yumuşak ama çok toparlanmayan bir hamur oldu. Hatta toplanmayacak zannettim ama bir sorun çıkmadı. Yağlı kağıt serili tepsiye cevizden biraz küçük parçalar halinde dizdim. 170°C fırında üstleri çatlayana kadar ve hafif rengi dönene kadar pişirdim. İyice soğuyunca pudra şekeri serptim.





Veeee tatlı ballı kraliçem (Sevgilerimle) beni mim'lemiş. Kendisine teşekkür ediyorum ve soruları yanıtlıyorum :)



1- Hayalinizdeki meslek nedir ?

Hep araştırmacı ve bilim adamı olmak istemişimdir, okulunu okudum ama mesleğimi yapamadığım için olmadı maalesef :( ve bir de cafe işletmek isterdim. Aslında ikisine de yakınım yani :)

2-Çay mı kahve mi? Sütlü mü sütsüz mü?
Kesinlikle çay. Her halini severim ama klasik tat vazgeçilmezim.


3- En önemli makyaj hileniz ?
Pek makyaj yapmam, yapsam da göz makyajı yaparım bir de parlatıcı.


4- Tam şuan kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söylese ne dilerdiniz?
Bir sürü dilek hakkım olmasını isterdim :)


5-Kahvaltı,öğle yemeği,akşam yemeği veya tatlı.Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız hangisi olurdu?
Kahvaltı sanırım.


6- Eğer Hello Kitty olsaydınız kurdelanız hangi renk olurdu?
Pembe, bu aralar takıntılıyım pembeye.


7- Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
Küpelerim veya yüzüklerim

8- Sahip olmak istediğiniz yetenek,
Çok iyi derecede müzik aleti çalmak, ya da çok iyi bir sporcu olmak isterdim.


9-Eğer geleceği görme şansınız olsa,görmek ister miydiniz ?
Hayır.

10- Gizli ünlü aşk ?
Orlando Bloom

11- Neden blog tutmaya başladınız ?
Diğer blogları görünce aşka geldim :)


12- şimdi bu mimleri kime göndereceksin?
Cevaplamak isteyen bütün arkadaşlarıma.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...