3 Haziran 2011 Cuma

Çilekli, kremalı doğumgünü pastası (strawberry shortcake cake)

Canımızın içi kuzen'imize hazırladığımız doğumgünü pastası. Şeker kuzen meyveli pasta sevdiği için mis gibi çilek kokulu bu pastayı yaptık. Pandispanyası tereyağlı pandispanya, aralarda ise kremşanti ve çilek birlikteliği :) Sevgili, tatlı kuzen seni çok seviyoruz, iyi ki doğdun, iyi ki varsınız. Seni çok çok çok seviyoruzzzzz.




Tereyağlı pandispanya :




2 yumurta
5,5 yemek kaşığı toz şeker
5,5 yemek kaşığı un
Yarım paket kabartma tozu
Yarı çay kaşığı vanilya özü veya yarım paket vanilya
30 gr. tereyağ

Önce tereyağını erittim ve ılıttım. Yumurta, şeker ve vanilyayı mayonez kıvamına gelene kadar çırptım. Ilınmış tereyağını ekledim çok az daha çırptım. En son olarak beraber elediğim un ve kabartma tozunu 2 aşamalı olarak yumurtalı karışıma kattım ve çok az daha çırptım. 18 cm.lik çember kalıba döküp 165°C de ısıtılmış fırında pişirdim.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...