9 Aralık 2011 Cuma

Pazı sarması ve mim...

Yaprak sarmasından bile daha çok severim pazı sarmasını. Yumuşacık, mis gibi olur.



2 demet pazı

250 gr. kıyma

1 su bardağı pirinç

2 tane kuru soğan

1 yemek kaşığı domates salçası

1 tatlı kaşığı biber salçası

Tuz

1 çay kaşığı nane

2 çay kaşığı kekik


Ayrıca

1 yemek kaşığı salça

½ çay bardağı sıvıyağ

Su

Pazı yapraklarını kaynar suda bekletip yumuşattık. Uçlarındaki sert yerleri kesip geniş tarafına kıymalı harçtan 1 tatlı kaşığı koyup sigara böreği gibi sardık. Daha sonra uçlarını içe doğru bastırdık. Tencere dizdik. Hepsi bitince salçayı suyla açıp içine sıvı yağı ekledik ve kaşıkla sarmaların üstüne gezdirdik. Biraz daha su ilave ettik ve kısık ateşte pişirdik.


Ve sevgili mavirüyam beni mimlemiş. Kendisine çok teşekkür ederim. Yüreğine sağlık arkadaşım.Ben de gerekenleri yapayım. Öncelikle beni mimleyen arkadaşıma teşekkür ve linki: Sevgili mavirüyam, çok sağolasın. Beni düşündüğün için teşekkürler. İşte sevgili mavi rüyam, http://mavi-ruyam.blogspot.com

Ve hakkımdaki 7 gerçek:

1-Çok duygusalım

2-Biraz sulugözümdür.

3-Hiç kin tutamam, hemen yelkenleri suya indiriveririm.

4-Oyun oynamaya bayılırım.

5-Karamsarımdır.

6-Film izlemeye bayılırım, özellkle korku filmi. Ama izlerken hep gözlerimi yarım kapatırım.

7-Yüzmeyi çok severim.

İşte böyleeee. Ben de bu soruları

Canımcım Elif'ime

Tatlı ballı Kraliçem Şeri'ciğime

Şekerim Meliha'cığıma

Tatlı Akdeniz kızı'na gönderiyorum.

Şimdiden teşekkürler canlarım. Sizi seviyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...