21 Nisan 2010 Çarşamba

Elmalı kolay kek



Yapımı çok basit olan bu elmalı keki, sevgili kalbim kurabiyem :) Deniz'ciğimin ev sahipliği yaptığı etkinliğe gönderiyoruz. Kolay gelsin Deniz'ciğim. Bol katılımlı, çok güzel bir etkinlik olur inşaallah canım.
Pandispanyası daha önce yaptığım hindistan cevizli kekin pandispanyası. Tarif için buraya bakabilirsiniz.
Pandispanyanın üstüne ise;
3 tane elmayı minik minik doğradım.
2 tatlı kaşığı tarçın
1 tatlı kaşığı yeni bahar ve
1-2 yemek kaşığı toz şekeri üstüne serpip iyice karıştırdım.
Pandispanya pişince (çok kurumaması lazım. Zaten ben ince yaptığım için çabuk pişti) üstüne fırça ile hafif sıvı yağ sürüp elmalı karışımı boşaltıp, düzgünce yaydım. Elmaların rengi dönene kadar biraz pişirdim. Servis yapmadan önce pudra şekeri serptim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...