16 Şubat 2010 Salı

Çilekli muffin ve 54.Porselen Demlik Çay saati etkinliği

Bu çilekli topkekleri, sevgili hayattanazicik arkadaşımızın ev sahipliği yaptığı 54. Porselen Demlik Çay saati etkinliğine gönderiyoruz. Şimdiden kendisine kolay gelsin. İnşaallah bol katılımlı güzel bir etkinlik olur.


Malzemeler :

  • 2 su bardağı + 2 yemek kaşığı un
  • 1.5 su bardağı şeker
  • 4 yumurta
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket Dr. Oetker keşkül
  • 1 su bardağı süt
  • 1/2 su bardağı sıvı yağ
  • çilek
Yumurta ve şekeri iyice kabarana kadar çırptım. Un ve kabartma tozunu bir kaba eleyip daha sonra yumurtalı karışıma ekledim. Çilek hariç diğer malzemeleri de katarak biraz çırptım. Çileklerden, kapkeklerin sayısının yarısı kadarını ayırıp, diğerlerini doğrayıp biraz unladım ve kek malzemesine katarak karıştırdım. Ayırdığım çilekleri 2'ye bölüp topkeklerin üstüne koydum ve 175C de kürdan temiz çıkana kadar pişirdim. Yumuşacık hafif bir kek oldu. Herkese afiyet olsun.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...