12 Ocak 2019 Cumartesi

Kestane kremalı çikolatalı pasta



Arkadaşlarımız için yaptığımız enfes kestane kremalı ve çikolatalı pasta. Kakaolu pandispanya katlarının arasına kestaneli krema ve çikolatalı ganaj sürdük. Üstlerine de kestane parçaları serpiştirdik. Gerçekten de nefis oldu. Kestaneli kremanın tarifi aşağıda.




1 kg. haşlanmış kestane
1,5 kutu (yaklaşık 300 ml.) sıvı krema
4-5 yemek kaşığı toz şeker


Kestaneleri ve 1 kutu sıvı kremayı derin bir karıştırma kabına koydum. Üzerine 2-3 yemek kaşığı toz şeker ekledim ve hepsini el blendırı ile püre haline getirdim. Kıvamı koyu olunca yarım paket daha krema ekledim. Şekeri arada kontrol ettim. Ağız tadınıza göre ayarlayabilirsiniz şekeri. Yoğunluğunu koyu istiyorsanız kremasını az eklemeyi unutmayın.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...