24 Mart 2010 Çarşamba

Yaratıcı Blogger Ödülü

Sevgili hayattanazicik arkadaşımız bizi bu güzel ödüle layık görmüş. Kendisine çok teşekkür ediyoruz ve sevgilerimizi yolluyoruz.
Bu güzel ödülün bazı kuralları varmış. Bu ödülü veren arkadaşımıza teşekkür edip linkini vermek, ödülün logosunu yayınlamak, 7 tane yaratıcı bloga bu ödülü verip haberdar etmek ve onların linkini yayınlamak ve kendiniz hakkında 7 ilginç şeyi yazmak.
Ben bu güzel ödülü bütün blog sahibi arkadaşlarımıza gönderiyorum. Kendim hakkında 7 ilginç şeye gelince :

1- Çaysız yapamam, çay kelimesini duymak bile anında aklımda güzel duyguların oluşmasını sağlar.
2- Herşeyin bir kokusu vardır bana göre. Yazın, kışın, karın, evlerin, şehirlerin...
3- Her zaman tedbirliyimdir. Bazı şeyleri, mesela ıslak mendil, mendil, aspirin, ağrı kesiciler, kağıt sabunum, minik makasımın olduğu minik çakım, heran güneş çıkabilir gözümü açamam endişesiyle kar yağdığında bile gözlüğümü çantamdan hiç eksik etmem :) Eksik olursa da çok rahatsız olurum.
4- Çok ayrıntıcıyımdır. Bazen çok yorucu olsa da, genelde bütünden çok, ayrıntılar benim için önemlidir.
5- Birinin adını veya kim olduğunu hatırlayamazsam eğer, buluncaya kadar düşünürüm ve herkese sorarım :) Günler sürse bile :)
6- Oyun oynamaya bayılırım. Hertürlüsünü severim. Biri bana 'gel sabaha kadar oyun oynayalım' dese hiç hayır demem.
7- Ayyy çok sulugözümdür. Anneciğim bana hep 'sulu gözlü kızım' derdi. Ama bir de kahkaka atmaya başlarsam kimse tutamaz beni. Gülme krizine girer herkesi de gülme krizine sokarım.

Tekrardan sevgili hayattanazicik'a teşekkürler. Sevgiler.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...