1 Kasım 2009 Pazar

Çikolatalı minnoş keki

Aşkım bebem geçen hafta, hasta olduğu için hep evdeydi. Can sıkıntısını azaltmak için çeşitli uğraşalar bulduk onun ve bizim için :) Ben kek yaparken gelir beni seyreder, bir de yorumlar yapar beyefendi. Bu sefer 'hadi gel beraber yapalım' dedik. O da seve seve yaptı yavruşum. Ölçtü, malzemeleri hamura ekledi, yumurtaları kırdı (gerçi annesinden biraz yardım aldı ama olsun), mikseri tuttu (tabi tek başına tutmadı, beraber tuttuk. Ben korkarım zaten öyle hızlı hareket eden aletlerden. Allah korusun çocuk bu neyapacağı belli mi olur?) Ve sonuç olarak çıkan şey kötü olur mu? Minnoş eli değmiş kek dünyanın en güzel kekidir :) Ellerine sağlık aşkım bebem.


Malzemeler :

1,5 su bardağı un

1,5 su bardağı toz şeker

1 paket sıvı krema (200ml)

1 paket kabartma tozu

1 paket vanilya

3 yumurta

2 paket fındıklı çikolata (2x80 gr)

2 yemek kaşığı kakao

Önce yumurta ve şekeri güzelce çırptık aşkımla beraber. Bu arada şekeri bebişkom ölçtü. Sonra annesinin yardımıyla unu ölçtü ve unu koyduk. Sonra kakaosunu, kabartma tozunu ve vanilyasını ekledik. Ardından kremasını da koyduk. Bu arada benim aklıma evdeki kaç zamandır yenmeyen çikolatalar geldi. Fındıklı çikolataydılar ama biz yine de eritip koyduk. Hepsini çırptıktan sonra yağlı kağıt serdiğimiz tepsiye döktük ve 175 C de pişirdik. Gerçekten çok lezzetli bir minnoş keki oldu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...