29 Ocak 2013 Salı

Fırında beyaz peynirli makarna




Yiyemediğimiz, dolapta kalmış makarnayı peynirlerle ve maydanozla tatlandırıp, sıcacık, su böreği kıvamında :) bir güzel, afiyetle yedik.






Haşlanmış makarna
Beyaz peynir
2 yumurta
Maydanoz
Süt
Sıvıyağ
Rendelenmiş kaşar peyniri

Haşlanmış makarna (daha önce makarna yapmıştım ama yiyemedik, ben de onu kullandım), ezilmiş beyaz peynir (yaklaşık yarım kalıp kullandım), maydanoz ve yumurtaları karıştırdım. Ben makarna yağlı olmasına karşın yaklaşık 1/3 çay bardağı sıvıyağ ekledim. Eğer yağsız makarnaysa daha fazla konulabilir. En son 1 su bardağı kadar süt ekledim ve karıştırdım. Borcama boşaltıp 175°C de arada karıştırarak pişirdim. Çıkartmaya yakın kaşar peyniri de ekledim ve kaşarlar kızarınca fırından çıkardım.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...