6 Aralık 2011 Salı

Muzlu, damla çikolatalı, kahveli, cevizli kek


Bu aralar kurabiyeden daha çok kek yaptım evde. O yüzden değişik kekler yapmak istedim. Ama kek yaparken en sıkıldığım olay mikser kısmı. Bu sebepten ötürü o bölümü atladım :) Süper bir kek oldu. Ben de evdekiler de çok beğendik. Hele bundan sonra yaptığımı daha çok beğendim. O da sonraya :)



1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağı sıvıyağ
2 küçük muz
1 paket kabartma tozu
½ su bardağı iri doğranmış ceviz
½ çay bardağı damla çikolata
1 tatlı kaşığı granül kahve
4 yumurta
3 su bardağı un
Toz şekeri ve yağı çatalla karıştırın. Muzları iyice ezip katın. Yumurtaları ekleyip çırpma teliyle çırpın. Kabartma tozu,ceviz, kahve ve çikolatayı ekleyip karıştırın. En son unu ekleyin. Yoğun bir kıvam olacak. Yağlı kağıt serili borcama dökün ve 170°C de kürdan temiz çıkana kadar pişirin.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...