22 Aralık 2011 Perşembe

Ayvalı kek ve güzel bir ödül


Ayva reçelinden sonra ayvalı kek :) Yumuşacık ve mis gibi bir kek.


1,5 su bardağı toz şeker
1 su bardağından bir parmak az sıvıyağ
4 yumurta
1 paket kabartma tozu
2 çay kaşığı tarçın
1 çay kaşığı karanfil
2 küçük ayva (kabukları soyulmuş ve küçük parçalar halinde)
Aldığı kadar un (2,5 su bardağı koydum)

Şeker ve yağı çırpma teliyle karıştırdım. Yumurtaları ekleyip tel ile karıştırdım. Tarçın, karanfil ve küçük küçük doğranmış ayvaları ekledim. Kabartma tozunu ekledim ve karıştırdım. Yoğun kıvamlı bir hamur olana kadar un ekledim (2,5 su bardağı). Önce çırpma teliyle ardından kaşıkla sıyırarak karıştırdım ve yağlı kağıt serdiğim dikdörtgen borcama döktüm. Soğuk fırına koydum ve 175°C de kürdan temiz çıkana kadar pişirdim.



Ve bir de güzel ödülümüz var. Sevgili Emine Kaya arkadaşımız bizi bu güzel ödüle layık görmüş. Biraz geç kaldım yayınlamakta, o yüzden kendisinden özür diliyorum.
Sevgili Emine arkadaşım çok teşekkürler, yüreğine sağlık.
Ödülün şartları bir önceki mim'de olanla aynı esasında. Ben de o yüzden kendim hakkında değişik 7 şey yazdım bu sefer :))
Şöyle ki efendim :


  1. Gök gürültüsü ve şimşekleri çok severim
  2. Çok kararsızımdır. Karar verene kadar olay biter zaten :)
  3. Hep dalgıç olmak istemişimdir, ama artık korkudan vazgeçtim :(
  4. Tembelimdir :(
  5. Birşeyler ezberlemeyi çok severim, bir ara başkentlere takmıştım.
  6. Bir işi yaptığım zaman en iyi şekilde olmasını isterim, olmazsa çok bozulurum :)
  7. Pembe rengine aşığım, her şey pembe olsun istiyorum bu aralar.
İşte böyle. Hakkımdaki 7 gerçek daha :)  Arkadaşıma tekrardan çok teşekkür ediyorum, bu güzel ödüle bizi layık gördüğü için. Ben de bu güzel ödülü bütün arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum. Herkese sevgiler.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...