9 Mayıs 2011 Pazartesi

Çikolatalı ve cevizli milföy kurabiyeler


Hem evdeki milföyleri değerlendirmak hem de kolay birşeyler yapmak istedim. Umduğumdan daha leziz ve şık milföy kurabiyeler oldular.






Malzemeler :



Milföy
Bitter çikolata (ben pul çikolata kullandım)
Beyaz çikolata (pul çikolata kullandım)
Damla çikolata
Ceviz (iri parçalar halinde)
Pudra şekeri

Milföyleri 4’e böldüm. Elimle biraz çekiştirerek açtım. İlk yaptığımda sadece bitter çikolata ve ceviz koymuştum. İkinci kez yaptığımda beyaz çikolata ve damla çikolata ile ceviz koydum. Uçlarını birleştirip iyice kapadım ve bu kısımları alta gelecek şekilde yağlı kağıda dizdim. Önceden ısıttığım fırında, 180-190°C de üstleri kızarana kadar pişirdim. Soğuduktan sonra üstlerine pudra şekeri serptim.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...